top of page
חיפוש
  • Fork & Life

תפסנו ראש על הבר של המתוקים


איך אפשר לקרוא למנה קינוח, אם לפניה הגיעו רק קינוחים? התשובה נמצאת בבר הקונדיטורים הקסום באיסט וילאג' של ניו יורק

איך נשמע לכם סורבה משלושה סוגי מלונים (גאליה, קנטלופ ומלון רגיל), בפודינג טקילה וסווירל של פרג? או סמי פרדו קרם פרש בגספצ'ו תותים? שנמשיך? עכשיו דמיינו שאתם נהנים מכל הטוב הזה בבר של 20 מקומות, באיסט וילג' של ניו יורק. אם אפשר, שיהיה בסתיו.

הגענו לבר הקינוחים צ'יקאלישס (Chikalicious) במקרה. כי היה שם חלון גדול. כשבדקנו את התפריט גילינו ארוחה של 3 מנות, שכולן מתוקות. באינסטינקט רצינו להגיד קינוחים, אבל איך אפשר לומר קינוח כשלא אכלת משהו לפני?

ואז נפל לנו האסימון שיש קטע למקום הזה. אתה יושב על בר, השפים לוקחים ממך את ההזמנה ומכינים את המנות מול העיניים (מדהימות באסתטיקה ובטעמים והמרקמים שלהן), ולמרות שאתה יודע שאתה הולך לאכול 3 מנות מתוקות, משהו ברגע גורם לך להרגיש שאתה במעין ארוחה. טאפאס של מנות מתוקות.

קשה להגדיר את המנות, גם כי הן עושות שימוש בחומרי גלם שונים ובהשפעות מיבשות שונות, וגם כי המוצא האסייתי של השפים נותן את התחושה שמדובר בכלל במטבח מהמזרח. מה שקל מאוד להגיד הוא שכל הארוחה (18 דולר) יוצרת חוויה טעימה בטירוף ומיוחדת, גם למי שלא משתגע ממתוק. לקינוח, ניו יורק מחכה לכם מחוץ לחלון.

Dessert Club, ChikaLicious 204 E. 10th Street

bottom of page