top of page
חיפוש
  • Fork & Life

קבוצת המסעדות שמשגעת את פריז


צילומים: Bigg Mamma facebook, Fork&Life

ביג מאמא היא קבוצת מסעדות שהצליחו לפצח את הקונספט: אוכל פשוט ועדכני המבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים, ומיקומים שמושכים אל המסעדות שלהם את הצעירים הנכונים של פריז


קבוצת ביג מאמא היא קבוצת המסעדות הכי חמה בפריז בשנתיים האחרונות. שתי המסעדות החמות של הקבוצה - איסט מאמא (East mamma) ואובר מאמא (Ober mamma) - ממוקמות בשכונת הבסטיל ההיפסטרית שמושכת את האמנים והצעירים של פריז, והשפויה יותר מבחינת נדלן יחסית לרובע המארה המרהיב - לפחות לבינתיים.

הקונספט של הקבוצה נשמר בכל המסעדות, וכמוהו גם האיכות: עיצוב שמשלב בין כפרי ואורבני, אווירה ואוכל איטלקי פשוט המבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים שמגיעים מאיטליה השכנה.

מכיוון שבשתי המסעדות, בהן לא ניתן להזמין מקומות מראש, לא הצלחנו להשיג שולחן, הלכנו לבדוק את ביצת הזהב החדשה של הקבוצה, ה-Biglove caffe, שממוקם מרחק 10 דקות הליכה משם. התייצבנו בחמישה לשבע, חמש דקות לפני פתיחת הדלתות. כבר אז השתרך מחוץ לדלת תור של לפחות עשרה ממתינים, בתוכו המקבץ הכי מרשים של בחורות יפות שיצא לנו לראות בכל ימי הביקור בפריז.

בחמש אחרי שבע הדלתות נפתחו, והיינו בין המאושרים להיכלל על הסרוויס הראשון של אותו ערב. המקום היה חם, עדכני, מלא בקופסאות ושקיות תבלינים וחומרי גלם שפוזרו בצורה עאלק שרירותית על מדפי עץ עתיקים.

הזמנו פיצטה של 3 סוגי גבינות, סלט ופסטה בחמאת כמהין שהגיעה עמוסה בפיסות כמהין טריה. הפיצטה, כמו כל הפיצות, נאפות על תנור עצים נפוליטני ומבלות בתוכו לא יותר מ-90 שניות. התוצאה היא פיצה מדהימה, כיאה לנפוליטניות - לא מהז'אנר דק הבצק וטעימה בטירוף - מהבצק ועד הגבינה.

התפריט לא גדול במיוחד, אבל מספיק כי את הכל עוטפת אווירה פריזאית עדכנית - שעושה חשק לחזור.

Biglove Caffe

30, rue Debelleyme

Paris, France


bottom of page